martes, 10 de mayo de 2011

La tanca

Vaig agafar un pic i vaig començar a cavar un quants centímetres en el terra, li posava aigua per deixar el terra humit i resultava més fàcil. Amb unes estaques d’un metre i mig, les vaig clavar 20 cm sota terra. Una de les estaques s’estava movent i no estava totalment sòlida al terra, i per això s’intentarà posar ciment per a que quedi clavada al terra. Desprès quan haguem posat totes les estaques, posarem una malla metàl·lica folrrada amb un plàstic de color verd. També farem una porta per passar nosaltres i ningú més.
Nabil

A mi em va tocar també fer la tanca de l'hort. Primer vaig començar amb el professor, van posar el primer tram com vam poder, però van entrar a robar i ens van trencar la tanca i altres coses. Desprès la vaig continuar amb un company de classe, però ara es gairebé impossible tornar la malla ben recta. Fem el que podem per tornar a posar-la bé.

Izan

No hay comentarios:

Publicar un comentario